Reklamační řád - Korkie

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • obchodní společnosti KORKIE, s.r.o.
  • se sídlem Tovární 4, 798 21 Bedihošť
  • identifikační číslo: 088 49 625
  • zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Brně, oddíl C, vložka 115816
  • pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.korkie.cz

 

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Uvedené znamená, že zboží můžete vrátit nebo za níže uvedených podmínek můžete požadovat jeho výměnu. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu. Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět a napište mailem, za co přesně chcete zboží vyměnit: název, barva, velikost. Následně se domluvíme na dálším postupu.

REKLAMACE

  • Důležité: Mírně roztřepené okraje podložky se nepočítají jako závada zboží. Mějte na mysli, že praním podložky tento projev ještě zhoršíte.
  • zboží, které vykazuje vadu, je možné reklamovat
  • záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží, nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží
  • záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným používáním zboží např. stříkáním parfémů na šperky, namáčením šperků, přenášení podložky bez obalu, praní podložky v pračce apod.
  • před odesláním zboží nás prosím nejdříve kontaktujte a domluvíme se na podrobnostech
  • poštovné za přepravu hradí zákazník
  • zboží je nutné vrátit v původním stavu, nepoškozené, čisté a nenošené
  • v případě uznání reklamace, zboží na vlastní náklady vyměníme a zašleme zpět na vaši adresu
  • v případě neoprávněné reklamace bude zboží zpět zasláno na náklady kupujícího

Kupující je při reklamaci povinen dodat prodávajícímu reklamované zboží a prokázat, kdy zboží zakoupil u prodávajícího, například předložením dokladu o zaplacení zboží nebo účtenky či jiným prokazatelným způsobem.

V případě reklamace nás prosím kontaktujet na e-mail: reklamace@korkie.cz

Napište nám z jákeho důvodu zboží reklamujete a my vám pošleme adresu, na kterou máte zboží poslat. Peníze Vám zašleme zpět v zákonné lhůtě na Vámi uvedený bankovní účet.

Košík

Cart is empty

0